Om meg

Jeg er en engel som kom til jorden med ett sort vingepar, nå har de skiftet fjær til hvite, med litt sorte kanter..

onsdag 26. oktober 2011

Velkommen til min verden.

Har tenkt utrolig lenge på og skaffe meg en blogg, men aldri lissom kommet i gang med noen, ikke før nå!
En kamerat av meg har nylig skaffet seg en blogg og da skal ikke jeg være noe dårligere.

Alltid vært veldig glad i og skrive, helt siden så langt tilbake jeg kan huske.
Egentlig alltid vært glad i og både lese og skrive, selvom man kanskje ikke skulle tro det når man leser her inne. Når jeg var mindre hadde jeg veldig masse skrivefeil og talefeil, noe av det henger fremdeles igjen. Så litt feil må du som leser av min blogg, kunne tåle. Jeg gjør iallefall mitt beste. Så da er du advart. ;)

Jeg kommer til og skrive om alt og ingenting her inne. Ting som jeg bryr meg om, eller som jeg kanskje ikke bryr meg om i det hele tatt. Jeg blir selvsagt veldig glad for kommentarer, ros som ris, men drittslenging finner jeg meg ikke i!!

Så, da er det bare og erklære denne bloggen for åpnet, håper dere liker det dere leser.
Velkommen inn i min verden.

4 kommentarer:

  1. Du fikk sparket meg i rumpa du.. *S*

    SvarSlett
  2. Synes du skal fortsette med å skrive. Tror dette er bra terapi jeg da. Du virker som ei flott jente! Stå på! Klem Mimmi

    SvarSlett
  3. Tusen takk Mimmi, du virker som ei hærlig jente du også.. Jeg skal fortsette og skrive jeg, til krampa tar meg.. ;)

    SvarSlett